کمپانی میِله از جاروبرقی بدون کیسه خود در ایفا 2016 رونمایی کرد

شرکت میِله از جاروبرقی بدون کیسه خود در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرد

درباره لوازم خانگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه:

در حالی که دومین روز نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ در برلین آلمان کار خود را آغاز کرده و چشم اکثر استفاده کنندگان به سمت معرفی محصولات متنوع در دنیای دیجیتال معطوف است، شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم خانگی چون بوش و میِله در طرف دیگر نمایشگاه از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند. تازه‌ترین جاروبرقی میله یک نمونه‌ی بدون کیسه است. با زومیت همراه باشید.

 اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی در حالی که خیلی از برندهای مشهور تولیدکننده‌ی لوازم خانگی تصمیم به تولید جاروبرقی بدون کیسه گرفتند، شرکت میله (شرکت آلمانی فعال در تولید لوازم خانگی رده‌بالا) با این تفکر که جاروبرقی‌های کیسه‌دار اجرای مناسب تری در تمیز کردن خانه دارند، از تولید نمونه‌های بدون کیسه خودداری کرد. مارکوس میله، یکی از مدیران اجرایی این شرکت آلمانی گفته بود «تولید جاروبرقی بدون کیشه از اولویت‌های شرکت ما نیست.»

اما روز چهارشنبه و در جریان روز اول ایفا ۲۰۱۶، میله ظاهرا از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده و جاروبرقی Blizzard CX1 را به عنوان اولین نمونه‌ی بدون کیسه‌ی خود معرفی کرد. این جاروبرقی یک نمونه‌ی مخزن‌دارد با طراحی داخلی گردبادی است که با ایجاد حالتی شبیه گردباد یا تونل طوفانی از هوا، خاک و گردوغبار و آشغال‌ها را جذب می‌کند. سپس آشغال‌های جذب شده از سه مرحله فیلتراسیون عبور می‌کنند تا زمان خالی کردن محفظه، خاک کمتری شما را آزار دهد.

مدیران Miele در کنفرانس خود به مزایای طراحی تک گردبادی درمقایسه با چند گردباد اشاره کردند. از جمله این مزایا می‌توان صدا و مصرف انرژی کمتر را نام برد. احتمال میرود میله با این تصمیم قصد داشته به مقابله با شرکت بریتانیایی دایسون بپردازد که برای جاروبرقی‌های چند گردباد و با کیفیت خود شناخته شده است.

فروش جاروبرقی‌ بلیزارد از ماه اکتبر با قیمت پایه‌ی ۳۱۹ یورو آغاز خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای توزیع این تولید در بازار آمریکا مشخص نشده و همچنان فروش جاروبرقی‌های کیسه‌دار در این منطقه ادامه دارد.

اخبار لوازم خانگی را میتوانید برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

لینک خبر